Сіренко Алла Євгенівна

Сіренко Алла Євгенівна — досвідчений педагог та психолог з понад 22-річним стажем у галузі психолого-педагогічної роботи. Вона має вищу освіту з дошкільного виховання (Уманський державний педагогічний університет) і науковий ступінь кандидата педагогічних наук. Її наукова робота зосереджена на розвитку впевненості у дітей дошкільного віку, соціальній психології та когнітивній психології. Алла активно працює з дітьми і дорослими, допомагаючи їм долати стрес і адаптуватися до нових викликів.

Контакти:

email: [email protected]

0679426597

Напрямки наукової діяльності:
Сіренко Алла Євгенівна спеціалізується на психологічному супроводі дітей та дорослих, приділяючи увагу корекції поведінкових порушень, адаптації до освітнього процесу та психічному здоров’ю. Вона розробляє і впроваджує освітні та корекційні програми для дошкільних закладів, бере участь у підвищенні кваліфікації педагогів і проводить тренінги з тематики дитячої психології та педагогіки. Її діяльність зосереджена на розвитку індивідуальних якостей дітей, стійкості до стресу та оптимізації освітніх процесів. Алла також бере активну участь у науково-педагогічних заходах і розвиває інноваційні підходи до навчання.

Освіта:
Уманський державний педагогічний університет ім. П.Тичини 2006-2008 повна вища освіта за спеціальністю «Дошкільне виховання» та здобула кваліфікацію магістр педагогічної освіти, викладач дошкільної педагогіки та психології.
Закінчила аспірантуру 2016 та захистила кандидатську дисертацію 2017 при Інституті проблем виховання Національної академії педагогічних наук України. Тема дисертації «Формування впевненості в собі у дітей старшого дошкільного віку в груповій діяльності».
Сфери наукових інтересів складає: когнітивна психологія, поведінкова психологія, психологія розвитку, соціальна психологія.

Досвід роботи в закладі дошкільної освіти 1999-2008
• Професійний психологічний супровід дітей та підвищення ефективності освітнього процесу у закладі.
• Участь у здійсненні освітньої роботи, спрямованої на забезпечення всебічного індивідуального розвитку дітей, збереження їхнього повноцінного психічного здоров’я.
• Консультація керівників та інших працівників закладу з питань практичного використання психології в організації освітнього процесу.
• Проведення психолого-педагогічної діагностики готовності дітей до навчання та сприяння їхній адаптації до нових умов освітнього процесу.
• Розроблення та впровадження розвивальних, корекційних програм освітньої діяльності з урахуванням індивідуальних, гендерних, вікових, інших особливостей дітей.
• Здійснення супроводу дітей під час адаптаційного періоду.
• Організація семінарів, лекцій та круглих столів з питань дитячої психології та сімейних стосунків.

Досвід роботи в обласному інституті післядипломної освіти 2008-2024
• Проведення різних форм підвищення кваліфікації педагогічних працівників.

Здійснення індивідуальних консультацій.
• Проведення тренінгів, в тому числі й онлайн.
• Розроблення та впровадження інноваційних методів роботи з дітьми.
• Написання освітніх програм підвищення кваліфікації.
• Організація та проведення тематичних курсів підвищення кваліфікації.

Сертифікати за навчання:
• Методика роботи за програмою «Український віночок Регіон» інтегрованого курсу «Культура добросусідства» №Д-0492 22.09.2020
• Онлайн інструменти для викладання інтегрованого курсу «Культура добросусідства» № IDC-0124, 18.10.2020
• Тренінг для тренерів, які будуть готувати педагогів/викладачів для роботи за програмою курсу «Культура добросусідства» в закладах дошкільної освіти, закладах загальної середньої освіти, коледжах, закладах передфахової вищої освіти, професійних ліцеях, закладах вищої і післядипломної освіти № ТД-0039, 01.02.2021
• Впровадження оновленого Базового компонента дошкільної освіти (Державного стандарту дошкільної освіти) для забезпечення регіональних тренерів 270/2021, 21.05.2021
• Розбудова системи забезпечення якості освіти в закладах дошкільної, позашкільної та професійної (професійно-технічної) освіти СП 35830447/3193-21 24.12.2021
• Вивчаючи міжнародне гуманітарне право № ЕК 00867, 24.06.2022
• Благополуччя дітей та педагогів: дієві інструменти та практики психосоціальної підтримки №42, 09.12.2022
• Інформаційні системи та технології в освіті СПК05390336/000174-22, 30.12.2022
• Тренер з підвищення кваліфікації педагогічних працівників щодо впровадження професійного стандарту «Керівник (директор) закладу дошкільної освіти» Y160323111457702396A, 16.03.2023

Статті та друковані праці

Dynamics of future teachers’ cognitive readiness development to organize students’ dialogic learning K Fomin, O Budnyk, L Matsuk, O Mykhalchuk, О Kuzenko, A Sirenko Hacia un Futuro Prometedor 7, 8-20

Sirenko A. Psychological and pedagogical principles of the self-confidence development. /Professional competencies and educational innovations in the knowledge economy: collective monograph (Publishing House ACCESS PRESS, 2020, Bulgaria), рр.153-166 https://access-bg.org/monograph/monograph-professional-competencies.pdf

Andriushchenko T, Lokhvytska L, Martovytska N., Sirenko A. Problematic aspects of health-preserving competence development in preschool teachers. SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION. Proceedings of the 17th International Scientific Conference. May 26-27, 2023, Rezekne Academy of Technologies, Rezekne, Latvia. 2023. Vol 2. P. 110–120. Link: https://conferences.rta.lv/index.php/SIE/SIE2023/announceme

Афанасенко, В., Комар, Т., & Сіренко, А (2024). Психологічна cпроможність рефлексивного дискурсу в психотерапії латентних деструктивних змістів психіки особистості. Psychology travelogs, (3), 6–17. https://doi.org/10.31891/pt-2024-3-1

Сіренко А. Є. Зміст і форми фахової підготовки вихователів до формування впевненості в собі у дітей старшого дошкільного віку / А. Є. Сіренко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Сер.: „Педагогіка. Соціальна робота“. – 2013. – № 29. – С. 196–199.

Сіренко А. Є. Особливості дослідження рівнів сформованості у старших дошкільників упевненості в собі у груповій діяльності / А. Є. Сіренко // Рідна школа. – 2014. – № 7. – С. 58–63.

Сіренко А. Є. Особливості програмово-методичного забезпечення дошкільних навчальних закладів щодо формування впевненості в собі в старших дошкільників у груповій діяльності / А. Є. Сіренко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Сер.: „Педагогіка. Соціальна робота“. – 2014. – № 31. – С. 162–164.

Сіренко А. Є. Педагогічні умови формування впевненості в собі у дітей старшого дошкільного віку в груповій взаємодії / А. Є. Сіренко // Збірник наукових праць. Педагогічні науки. – Херсон : ХДУ, 2014. – Вип. 65. – С. 426–430.

Сіренко А. Є. Формування у старших дошкільників упевненості в собі у груповій діяльності / А. Є. Сіренко // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : зб. наук. пр. – Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2014. – Вип. 18, кн. 2. – С. 251–260.

Сіренко А. Є. Компоненти впевненості в собі у дітей старшого дошкільного віку / А. Є. Сіренко // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : зб. наук. пр. – К., 2015. – Вип. 19, кн. 2. – С. 246–255.

Статті в зарубіжних та українських фахових виданнях, внесених до міжнародних наукометричних баз

Сіренко А. Е. Методичні рекомендації для вихователів ДНЗ та батьків щодо формування впевненості в собі дітей старшого дошкільного віку / О. Є. Сіренко // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Сер. „Педагогіка і психологія“. – 2016. – № 1 (11). – С. 112–117.

Сіренко А. Є. Формуємо впевнену особистість дошкільника : програма для дітей старшого дошкільного віку щодо формування впевненості у собі / А. Є. Сіренко. – Черкаси : ЧОІПОПП, 2014. – 50 с.

Сіренко А. Є. Теоретичні та методичні основи підготовки вихователів до формування у старших дошкільників впевненості в собі у груповій діяльності : навч. практикум для слухачів курсів підвищення кваліфікації пед. працівників дошкільної освіти / А. Є. Сіренко. – Черкаси : ЧОІПОПП, 2015. – 52 с.

Сіренко А. Є. Школа батьківства : програма для батьків по формуванню впевненої особистості дошкільника / А. Є. Сіренко. – Черкаси : ЧОІПОПП, 2014. – 50 с.

Сіренко А. Є. Авторська програма (парціальна) для дітей старшого дошкільного віку „Формуємо впевнену особистість дошкільника“ / А. Є. Сіренко // Матеріали VI Міжнародного фестивалю педагогічних інновацій / [упоряд. Г. А. Назаренко]. – Черкаси : ЧОІПОПП, 2014. – С. 228–230.

Сіренко А. Е. Концептуальні засади дослідження поняття «упевненість у собі» в теорії наукового пізнання / О. Є. Сіренко // Матеріали LXIV Міжнародної науково-практичної конференції «Формування та якісний розвиток сучасних систем освіти», 1 октяб. 2013 г. – Лондон : IASHE, 2013. – С. 109-111.

Сіренко А. Є. Впровадження в практику роботи дошкільних навчальних закладів програми „Формуємо впевнену особистість дошкільника“ як одна з умов формування впевненості в собі в дітей старшого дошкільного віку в груповій взаємодії / А. Є. Сіренко // Актуальні проблеми дошкільної та початкової освіти в контексті педагогічних ідей Фрідріха Фребеля : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 26–28 берез. 2014 р. – Херсон, 2014. – С. 43–44.

Сіренко А. Є. Модель формування у дітей старшого дошкільного віку впевненості в собі в груповій діяльності / А. Є. Сіренко // Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал : матеріали звіт. наук.-практ. конф. Ін-ту проблем виховання НАПН України за 2013 рік / [за ред.: О. В. Сухомлинскої, І. Д. Беха, Г. П. Пустовіта, О. В. Мельника ; літ. ред. І. П. Білоцерківець]. – ІваноФранківськ : НАІР, 2014. – Вип. 4. – C. 228–231.